Солтүстік Қазақстан облысының Тимирязев ауданы әкімінің ресми интернет-ресурсы

Нашар көретіндерге арналған нұсқа

Азаматтар үшін ақпарат

Жалпыға бiрдей декларация тапсыруды кезең-кезеңiмен енгiзуi

Ағымдағы жылдың 03 шiлдесiнде жалпыға бiрдей декларациялауды енгiзудi 2020 жылғы 1 қаңтардан 2021 жылғы 1 қаңтарға ауыстыруды және бұдан әрi кезең-кезеңiмен көшудi көздейтiн «Қазақстан Республикасының кейбiр заңнамалық актiлерiне қаржы нарығын реттеу мен дамыту және микроқаржылық қызмет мәселелерi бойынша өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу туралы» (№262-VI ҚРЗ) Қазақстан Республикасының Заңы қабылданды.

Бiрiншi кезеңде — 2021 жылғы 1 қаңтардан бастап жалпыға бiрдей декларациалау шеңберiндегi декларацияны:

  • жауапты мемлекеттiк лауазымдағы адамдар мен олардың жұбайы (зайыбы);
  • мемлекеттiк функцияларды орындауға уәкiлеттiк берiлген адамдар мен олардың жұбайы (зайыбы);
  • мемлекеттiк функцияларды орындауға уәкiлеттiк берiлген адамдарға теңестiрiлген адамдар мен олардың жұбайы (зайыбы);

«Қазақстан Республикасындағы сайлау туралы» Қазақстан Республикасының Конституциялық Заңына және «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы iс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметi туралы», «Сақтандыру қызметi туралы», «Бағалы қағаздар рыногы туралы» Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес декларация ұсыну жөнiндегi мiндет жүктелген адамдар болып табылатын жеке тұлғалар тапсырады.

Екiншi кезеңде — 2023 жылғы 1 қаңтардан бастап мемлекеттiк мекемелердiң жұмыскерлерi мен олардың жұбайы (зайыбы), сондай-ақ квазимемлекеттiк сектор субъектiлерiнiң жұмыскерлерi мен олардың жұбайы (зайыбы) болып табылатын жеке тұлғалар тапсырады.

Үшiншi кезеңде — 2024 жылғы 1 қаңтардан бастап заңды тұлғалардың басшылары мен құрылтайшылары және олардың жұбайы, дара кәсiпкерлер және олардың жұбайы тапсырады.

Төртiншi кезеңде — 2025 жылғы 1 қаңтардан бастап азаматтардың қалған санаттары декларация тапсырады.

Тимирязев ауданы бойынша МКБ
Жарасбаев Н.А.

2019 жылдың 1 қазанынан бастап онлайн-БКМ қандай қызмет түрлерi болуы керек?

Салық кодексiнiң 166-бабының 5-тармағына сәйкес ақшалай есеп айырысу кезiнде деректердi тiркеу және (немесе) беру функциясы бар бақылау-касса машиналарын қолдану жөнiндегi мiндет бензиндi (авиациялықтан басқа ), дизель отынын, алкоголь өнiмiн, уәкiлеттi орган белгiлеген қызмет түрлерiн көтерме және (немесе) бөлшек саудада өткiзудi жүзеге асыратын салық төлеушiлерге қолданылады.

Осы тармақтың ережелерi қызметi ортақ пайдаланылатын телекоммуникация желiсi жоқ жерлерде тұрған салық төлеушiлерге қолданылмайды.

Аумағында жалпы пайдаланымдағы телекоммуникация желiлерi жоқ Қазақстан Республикасының әкiмшiлiк-аумақтық бiрлiктерi туралы ақпарат уәкiлеттi органның интернет-ресурсында орналастырылуға жатады.

Жыл бойы онлайн-БКМ қолдануға 633 қызмет түрi ауыстырылатын болады.

Ағымдағы жылдың 1 қазанынан бастап — 224 қызмет түрi. Бұл тiзiмде, соның iшiнде ауыл шаруашылығы техникасын, лизингтi қоса алғанда, көлiк құралдарын жалдаудың барлық дерлiк түрлерi; дәндi және дәндi-бұршақты дақылдарды, көкөнiстердi, күрiштi, қант қызылшасын және басқа да дақылдарды өсiру; жұмысқа орналастыру жөнiндегi агенттiктердiң қызметi; кең бейiндi ауруханалардың және мамандандырылған ауруханалардың қызметi; фотосурет саласындағы қызмет; мұражайлардың қызметi; тұруды қамтамасыз ете отырып, қарттар мен мүгедектердi күту жөнiндегi қызмет, жер қойнауын пайдаланушылар қызметiнiң барлық спектрi, әртүрлi жануарлар түрлерiн және т.б. өсiру.

Қызметтiң осы түрлерiмен толығырақ ҚР Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк кiрiстер комитетiнiң http://kgd.gov.kz Web-сайтында және СҚО бойынша МКД http://sko.kgd.gov.kz мультисайтингiнде танысуға болады.

Анықтамалық:

  • 2019 жылдың 1 сәуiрiнен бастап — 323 қызмет түрi (қызме түрлерiн сiлтеме бойынша көруге болады);
  • 2019 жылдың 1 шiлдесiнен бастап — 86 қызмет түрi (қызмет түрлерiн сiлтеме бойынша көруге болады);
  • 2019 жылдың 1 қазанынан бастап — 224 қызмет түрi (қызмет түрлерiн сiлтеме бойынша көруге болады).

Тимирязев ауданы бойынша МКБ
Бас маман құқық кеңесшi Н. Жарасбаев

Санаттау нәтижелерiне қатысты

Төмен, орта және оғары тәуекелдер деңгейi санатына қызметтерiн жатқызу арқылы салық төлеушiлердi (салықтық агент) санаттау салық кодексiнiң 136-бабы және «Құпия ақпарат болып табылмайтын өлшемшарттар бойынша тәуекелдердi басқару жүйесiн қолдану қағидаларын бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Қаржы министрiнiң 2018 жылғы 20 ақпандағы №252 бұйрығына (бұдан ары — ТБЖ бұйрығы) сәйкес жүзеге асырылады.

Санаттау нәтижелерi бойынша берiлген тәуекелдер дәрежесiне байланысты, салық төлеушiнiң салықтық мiндеттемеге байланысты салықтық әкiмшiлiктендiру шаралары дифференцияланады:

  1. оңайлатылған тәртiппен жекелеген ДК санаттарының қызметiн тоқтату;
  2. ҚҚС бойынша тiркеу есебi туралы салықтық өтiнiш беру;
  3. салық есептiлiгiн ұсынуды ұзарту, тоқтата тұру;
  4. уақытылы орындалмаған салық мiндеттемесiнiң орындалуын қамтамасыз ету;
  5. салық берешегiн мәжбүрлеп өндiру.

№252 бұйрықтың 11-тармағына сәйкес санаттау субъектiсiнiң тәуекел дәрежесi құпия ақпарат болып табылмайтын (бұдан ары — ашық өлшемшарттар) тәуекелдер дәрежесiн бағалау өлшемшарттары және құпия (қызметтiк) ақпарат болып табылатын (бұдан ары — жабық өлшемшарттар) тәуекелдер дәрежесiн бағалау өлшемшарттары бойынша есептеледi және жартыжылдықта бiр рет өзектендiрiледi.

Санаттау нәтижелерi бойынша берiлген тәуекелдер дәрежесi туралы ақпарат ҚР ҚМ Мемлекеттiк кiрiстер комитетiнiң ресми сайтында (Электронды сервистер/Бизнеске көмек/Санаттау нәтижелерi бойынша салық төлеушiнiң тәуекелдер дәрежесi).

(http://kgd.gov.kz/ru/services/degree_of_risk) жарияланады, сондай-ақ салық төлеушiге «Салық төлеушiнiң кабинетi» (бұдан ары-СТК) web-қосымшасында iске қосылған ашық өлшемшарттар бойынша мәлiметтерiмен жеке жiберiледi.

Жоғарыда аталған барлық ақпарат, сондай-ақ салық төлеушiлердiң СТК алынған мәлiметтерi туралы электронды түсiнiктемелерi мемлекеттiк кiрiстер органдарының қызметкерлерiне қол жетiмдi.

Салық төлеушiлерге берiлген тәуекелдер дәрежесiн өзгерту мүмкiндiктерi мәселесi бойынша бiрқатар ұсыныстар:

  1. Қазақстан Республикасы Қаржы министрiнiң 2018 жылғы 20 ақпандағы №252 бұйрығында мазмұндалған ашық өлшемшарттардың тiзбесi мен оларды есептеу әдiстемесiмен танысу. Өлшемшарттар тәуекелдер дәрежесiне терiс әсерi («плюс» балымен тәуекелдер дәрежесiн арттырады), сонымен бiрге оң әсерi де («минус» балымен тәуекелдер дәрежесiн төмендетедi) болатындығына назарларыңызды аударамыз.
  2. СТК-не жiберiлген iске қосылған ашық өлшемшарттар (көрсеткiштер, мәндер, баллдар саны) бойынша есептiң түсiндiрiлуiн талдау;
  3. нәтижелермен келiскен жағдайда, тәуекелдер дәрежесiне әсер еткен көрсеткiштердi назарға алып, оларды салық есебiнде ескеру;
  4. ашық өлшемшарттарды есептеу бойынша қандайда бiр мәнiмен келiспеген жағадайда, электронды түсiнiктеменi «Салық төлеушiнiң кабинетi» web-қосымшасы арқылы жiберу;
  5. түсiнiктеме дәлелденген жағдайда, өлшемшарттар қайта есептеледi және аталған қайта есептеу тәуекелдер дәрежесiн өзгертсе «Салық төлеушiнiң кабинетi» web-қосымшасына тиiстi хабарлама жолданады.

Өз кезегiнде, аумақтық мемлекеттiк кiрiстер органдарымен салық төлеушiлерден түскен электронды түсiнiктемелерiн тұрақты түрде тексеру жүргiзiледi.

Тимирязев ауданы бойынша МКБ
Жарасбаев Н.А.

Көлiк салығын «dgdsko.idhost.kz» сайтта бiлуге болады!

Солтүстiк Қазақстан облысы бойынша Мемлекеттiк кiрiстер департаментi 2019 жылға жеке тұлғалардың көлiк құралдарына салық сомасын өткен жыл үшiн төлеудi (2014-2018) есепке ала отырып бiлудi ұсынады.

Көлiк салығының сомасын бiлу үшiн ЖСН енгiзу қажет, содан кейiн автомобильдiң техникалық төлқұжатының мәлiметтерiн енгiзу қажет.

СҚО бойынша МКД

Патент немесе БЖС бойынша жұмыс iстейсiң бе? Онлайн-БКМ орнат та, салықты азайт!

Сәуiр айындағы бизнес-ортаны дамыту және сауда қызметiн реттеу мәселелерi бойынша заңмен «Салық кодексiн қолданысқа енгiзу туралы» 2017 жылғы 25 желтоқсандағы №121-VI ҚРЗ Заңының 23-бабына өзгерiстер енгiзiлдi.

Онлайн бақылау-касса машинасын жаппай қолдану мерзiмi 2024 жылдан 2020 жылға ауыстырылды.

БКМ қолдану жөнiндегi талап 2019 жылы патент бойынша жұмыс iстейтiн жеке тұлғалардың, адвокаттар мен медиаторлардың, жеке кәсiпкерлердiң (акцизделетiн тауарларды өткiзушiлерден басқа) ақшалай есептерiне, осы арнаулы салық режимi қолданылатын қызмет бойынша бiрыңғай жер салығын (БЖС) төлеу негiзiнде шаруа немесе фермер қожалықтарына қолданылмайды (Салық кодексiнiң 166-бабы).

Бiрақ 2019 жылы патент негiзiнде қызметтi жүзеге асыратын тұлғалар онлайн-БКМ сатып алуға және салық кезеңi үшiн есептелген жеке табыс салығының сомасын азайтуға құқылы.

ЖТС бiр онлайн-БКМ құнына не үш компоненттi интеграцияланған жүйесiн (онлайн-БКМ, POS-терминал, ERP жүйесi) сатып алу сомасына 60 000 теңге көлемiнде азаяды, бiрақ есептелген салық сомасының 50 процентiнен артық емес.

Салық төлеушiлердiң осы санатын осы мүмкiндiктi пайдаланып қалуына шақырамыз!

ЖТС сомасын БКМ немесе үш компоненттi интеграцияланған жүйенi тiркеу жүзеге асырылған салық кезеңi үшiн патент құнының соңғы есебiнде бiр сәтке азайтуға болады.

Ал келесi жылы ЕБЗН бойынша қызметтi жүзеге асыруды жоспарлап отырған тұлғаларға бақылау-кассалық машиналардың мемлекеттiк тiзiлiмiне енгiзiлген БКМ-онлайн үлгiлерiне «қарау» деп айтуға болады.

Онлайн кассалардың web-нұсқаларының мобильдi қосымшалары бар: NURKASSA.KZ (тел. +7707 7003700), LIGHTKASSA (тел. +77470940077). WEBKASSA (тел.+7 701 929 22 21, +7 701 929 22 21), reKASSA. Оларды орнату және қолдану туралы толық ақпаратты интернеттен, сондай-ақ осы контактiлерге қоңырау шалу арқылы табуға болады.

Тимирязев ауданы бойынша МКБ
Жарасбаев Н.А.

Тәуекелдердi басқару жүйесi дегенiмiз не?

Салық кодексiнiң 136 бабына сәйкес, салық органдары салық төлеушiлер (салық агенттерi) ұсынған салықтық есептiлiктiң деректерiн, уәкiлеттi мемлекеттiк органдардан, жергiлiктi атқарушы органдардан, уәкiлеттi тұлғалардан алынған мәлiметтердi, сондай-ақ салық төлеушiнiң (салық агентiнiң) қызметi туралы басқа құжаттарды және (немесе) мәлiметтердi талдауды жүзеге асырады. Салық органдары осындай талдау нәтижелерiнiң негiзiнде 2019 ж. 1 қантарынан бастап, салық төлеушiлердi (салық агенттерiн) қызметiн тәуекел дәрежесi төмен, орташа немесе жоғары санаттарға жатқызу арқылы оларды санаттарға бөлудi және салықтық әкiмшiлендiру шараларын саралап қолдануды жүзеге асырады.

Тәуекелдердi басқару жүйесi тәуекелдердi бағалауға негiзделген және салық органдары тәуекелдi анықтау және алдын алу мақсатында әзiрлейтiн және (немесе) қолданатын шараларды қамтиды.

Салық төлеушiнiң (салық агентiнiң) мемлекетке нұқсан келтiруi мүмкiн және (немесе) нұқсан келтiре алатын салықтық мiндеттеменi орындамау және (немесе) толық орындамау ықтималдығы тәуекел болып табылады.

Тәуекелдердi басқару жүйесiн қолдану мақсаттары:

1. назарды тәуекелi жоғары салаларға шоғырландыру және қолда бар ресурстарды анағұрлым тиiмдi пайдалануды қамтамасыз ету;

2. салық салу саласында бұзушылықтарды анықтау бойынша мүмкiндiктердi ұлғайту;

3. қызметi бойынша тәуекел дәрежесi төмен деп айқындалған салық төлеушiлерге (салық агенттерiне) қатысты салықтық бақылауды барынша азайту.

Мемлекеттiқ кiрiстер органдарымен екi топ өлшемшарттары қолданылады: ашық және жабық өлшемшарт.

Тәуекелдер дәрежесiнiң критерийлерi құпия ақпарат болып табылады, сондықтан жұртшылық қол жеткiзе алмайды. Қол жетiмдi критерийлер Салық кодексiнiң 137 б-ң 1 т-да көрсетiлген.

Мысылы ондай өлшемшарттарға қатысты:

  • салықтық жүктеменi;
  • бiр жұмыскердiң орташа айлық жалақысын;
  • қосылған құн салығы бойынша тiркеу есебiнен шығарылған, оның iшiнде таратылған, әрекетсiз, банкрот болған тұлғалармен өзара есеп айырысуы бар салық төлеушiлермен мәмiлелердi;
  • бұрын ұсынылған салықтық есептiлiкке бiрнеше рет өзгерiстер мен толықтырулар енгiзудi;
  • камералдық бақылау нәтижелерi бойынша анықталған бұзушылықтарды; және т.б. Одан басқа уәкiлеттi орган кәсiпкерлiк жөнiндегi уәкiлеттi органмен бiрлесiп бекiтетiн өлшемшарттар және сондай ақ қосылған құн салығының асып кету сомасының анықтығын растау мақсатындағы өлшемшарттар бар.

СҚО облысы бойынша түсiндiру жұмыс басқармасы

Цифрлық технологияларды қолданып, салық жеңiлдiгiне ие бол

Шағын бизнес субъектiлерiн цифрландыруды фискалдық қолдау мақсатында «Қазақстан Республикасының кейбiр заңнамалық актiлерiне бизнес-ортаны дамыту және сауда қызметiн реттеу мәселелерi бойынша өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу туралы» 2019 жылғы 2 сәуiрдегi №241-VI Қазақстан Республикасының Заңымен патент немесе оңайлатылған декларация негiзiнде арнаулы салық режимiндерiн қолданатын дара кәсiпкерлер үшiн көзделген келесi түзетулер Салық кодексiне енгiзiлдi:

1. салықтық кезеңде есептелген жеке табыс салығының сомасы деректердi тiркеу және беру функциясы бар бiр бақылау-касса машинасын (онлайн БКМ) сатып алуға 60 000 теңге сомасына, бiрақ есептелген салық сомасының 50 пайызынан асырмай азайтылады.

Аталған норма тек бiр жыл ғана жүзеге асырылады (2019 жыл), себебi онлайн БКМ-ын жаппай орнату 2020 жылдың 1 қаңтарына дейiн аяқталуы тиiс;

2. жеке табыс салығының сомасы үш құрамдасты интеграцияланған жүйенi (онлайн БКМ, POS-терминал, ERP жүйесi) сатып алуға 60 000 теңге сомасына, бiрақ есептелген салық сомасының 50 пайызынан асырмай азайту.

Аталған жеңiлдiк 3 жыл iшiнде жүзеге асырылады (2019 жылдың 1 қаңтарынан 2022 жылғы 1 қаңтарына дейiнгi мерзiмде).

Анықтама үшiн: үш құрамдасты интеграцияланған жүйе — деректердi тiркеу және беру функциясы бар бақылау-касса машинасынан, қолма-қол ақшасыз төлемдердi қабылдауға арналған жүйеден (құрылғыдан), сондай-ақ сауданы басқаруды, қызметтер көрсетудi, жұмыстар орындауды және тауарлардың есепке алынуын автоматтандыру жүйесiмен жарақтандырылған жабдықтан (құрылғыдан) немесе интеграцияланған жүйенiң барлық үш құрамдасын алмастыратын бағдарламалық-аппараттық кешеннен тұратын интеграцияланған жүйе.

Бұл ретте, үш құрамдасты интеграцияланған жүйеге және оны есепке алуға қойылатын талаптарды, оны орнату және қолдану тәртiбiн уәкiлеттi орган мемлекеттiк жоспарлау саласындағы орталық мемлекеттiк органмен, байланыс саласында мемлекеттiк саясатты iске асыруды жүзеге асыратын уәкiлеттi мемлекеттiк органмен және Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкiмен келiсу бойынша белгiлейдi.

Осыдан басқа, аталған Заңмен қолма-қолсыз  төлемдердi ынталандыру мақсатында, оңайлатылған декларация негiзiндегi арнаулы салық режимiн қолданатын дара кәсiпкерлер үшiн  үш құрамдасты интеграцияланған жүйенi мiндеттi түрде қолданумен өткiзiлген қолма-қолсыз айналымды 114 184 АЕК мөлшерiндегi ҚҚС бойынша шекке, 70 048 АЕК мөлшерiндегi оңайлатылған декларация негiзiндегi арнаулы салық режимiн қолдану үшiн жарты жылдық табысқа қосылмауы қарастырылған.

ҚР ҚМ Мемлекеттiк кiрiстер комитетi

Тауарлардың электрондық саудасын жүзеге асыратын салық төлеушiлер үшiн салық жеңiлдiгi

Онлайн сауда жасайтын кәсiпкерлер КТС төлеу бойынша заңды тұлғалар үшiн және жеке кәсiпкерлер үшiн ЖТС төлеу бойынша жүз пайыз жеңiлдiктi пайдалана алады.

Басты шарттар:

- электрондық шарт жасасу;

- қолма-қол ақшасыз есеп айырысуды жүзеге асыру;

- тауарды жеткiзу: бизнес өзiнiң курьерлiк қызметi немесе курьерлiк компаниямен келiсiм-шарт болуы керек.

- 90-шы қағида 10-ға сақталуы тиiс. Жеңiлдiктi қолдану үшiн электронды сауда жөнiндегi мәмiлелерден түскен табыс жылдық жиынтық табыстың 90%-ен кем емес құрауы тиiс.

Жеңiлдiктер алу үшiн кәсiпкерлер жекелеген қызмет түрлерiн — тауарлармен электрондық сауданы жүзеге асыратын салық төлеушi ретiнде есепке тұруы тиiс.

Бұдан басқа, салық төлеушiлер салық органына электрондық сауда бойынша ақпаратты жылына бiр рет есептi жылдан кейiнгi жылдың 31 наурызына дейiн беруге мiндеттi. Балама бар: егер әрбiр мәмiле бойынша ЭШФ жазып берiлсе, онда есеп тапсырмауға құқығы бар.Сонымен қатар, банктер салық органына есеп айырысу шоттары, шоттардағы қалдықтар мен қозғалыс туралы мәлiметтердi беруге мiндеттi, жеткiзу қызметi — салық органдарының сұрау салуы бойынша мәлiметтердi беруге мiндеттi.

СҚО Тимирязев ауданы бойынша мемлекетiк кiрiстер басқармасы
Н. Жарасбаев

Азаматтар үшін ақпарат

Азаматтар үшін ақпарат

Баспасөз релизi

Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Бюджет кодексiнiң 104, 109-1-бабтарына, Қазақстан Республикасы 2001 жылғы 23 қаңтардағы «Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзiн-өзi басқару туралы» Заңының 6-бабы 1-тармағы 1) тармақшасына сәйкес, Тимирязев ауданы мәслихатының 28 желтоқсандағы №29/2 «2019-2021 жылдарға арналған Тимирязев ауылдық бюджетiн бекiту туралы» шешiмiне өзгерту енгiзу жобасы жасалды. Нормативтiк құқықтық актiнiң жобасы ашық нормативтiк құқықтық актiлердiң интернет-порталында орналастырылған 2019 жылдың 27 қаңтардан 13 наурызға дейiн және әзiрлеушi орган бөлiмiнiң сайтында орналастырылды. Ұсыным Солтүстiк Қазақстан облысы Тимирязев ауданының қоғамдық кеңесiмен 2019 жылдың 19 наурызда ұсынылған.

Жоба осы сiлтеме бойынша орналасқан (https://legalacts.egov.kz/npa/view?id=2086340)

Тимирязев ауылдық округiнiң әкiмi С. Байгужин

Жалпыға бiрдей декларациялау 2021 жылдан бастап кезең-кезеңмен енгiзiлетiн болады

Осыған байланысты заңнамалық базаны, ақпараттық жүйелердi дайындау, уәкiлеттi органдардың деректер базасын өзектендiру, өңiрлерде пилотты өткiзу бойынша жұмыстар жүргiзiлуде. Қарағанды облысының Осакаровка ауданындағы пилоттық жобаның нәтижелерi проблемалық мәселелердi анықтады, оларды шешуге қосымша уақыт қажет етiледi. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi Жалпыға бiрдей декларация тапсыруды кезең-кезеңiмен енгiзу бойынша Қазақстан Республикасының Үкiметiне ұсыныс енгiздi.

Бiрiншi кезеңде, 2021 жылғы 1 қаңтардан бастап мемлекеттiк қызметкерлер мен олардың жұбайлары, сондай-ақ оларға теңестiрiлген тұлғалар және олардың жұбайлары декларация тапсыруды бастау ұсынылады.

Екiншi кезеңде 2023 жылғы 1 қаңтардан бастап мемлекеттiк кәсiпорындардың қызметкерлерi (оның iшiнде бiлiм беру, денсаулық сақтау, мәдениет, спорт және т.б. салаларды қоса алғанда) және олардың жұбайлары.

Үшiншi кезеңде 2024 жылғы 1 қаңтардан бастап — заңды тұлғалардың басшылары мен құрылтайшылары және олардың жұбайлары, дара кәсiпкерлер және олардың жұбайлары.

Төртiншi кезеңде 2025 жылғы 1 қаңтардан бастап — халықтың қалған санаттары.

Бұл ретте атап өткен жөн, онда әр кезеңнiң қорытындысы талданатын, проблемалық мәселелер анықталатын болады және заңнаманы, әдiстеменi және ақпараттық жүйелердi жетiлдiру бойынша шаралар қабылданады. Қазiргi уақытта жалпыға бiрдей декларациялауды кезең-кезеңiмен енгiзу бойынша Қазақстан Республикасының заңнамасына түзетулер дайындалуда. Олар Қазақстан Республикасының Парламентiне белгiленген тәртiпте ұсынылады.

Тимирязев ауданы бойынша
МКБ бас маман құқық кеңесшi
Н. Жарасбаев

Салық органдарында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес

Салық органдарындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы iс-әрекеттерiнiң салдарынан материалдық және материалдық емес игiлiктер заңсыз алынады, соның нәтижесiнде қоғам мүдделерiне нұқсан келтiрiледi және мемлекеттiк билiктiң беделi төмендейдi. Сыбайлас жемқорлық — заңда қарастырылмаған жеке немесе дәнекерлер арқылы мүлiктiк игiлiкке және мемлекеттiк функцияларды атқаратын басымды тұлғалардың, лауазымдық дәрежелерiн қолдана отырып және де лауазымының мүмкiндiктерiн өз мүддесiне қолдана отырып мүлiктiк табыс алу үшiн жасалынатын қадамдар.

Қазiргi таңда сыбайлас жемқорлық аса маңызды мәселелердiң бiрi. Қазақстан Республикасының заңнамаларына сәйкес, сыбайлас жемқорлық қылмыстарға негiзiнен лауазымды қылмыстар жатады. Қызмет өкiлеттiгiн терiс пайдалану,  билiктi не қызметтiк өкiлеттiктi асыра пайдалану, пара алу, пара беру, парақорлыққа делдал болу, қызметтiк жалғандық жасау, көрiнеу жалған сөз жеткiзу, сенiп тапсырылған бөтен мүлiктi иеленiп алу немесе ысырап ету, көрiнеу жалған жауап беру, сарапшының жалған қорытындысы немесе қате аудару, жалған жауап беру немесе жауап беруден жалтаруға, жалған қорытынды беруге не қате аударуға сатып алу, лауазымды адамдардың сот үкiмiн, сот шешiмiн немесе өзге де сот актiсiн орындамау, осындай қылмыстардың барлығы жемқорлық сыбайластың байланыстарды пайдалану арқылы жасалады.

Сыбайлас жемқорлық әлеуметтiк — экономикалық даму, нарықтық экономиканы құру инвестициялар тарту процесiн баяулататын және демократиялық мемлекеттiң саяси және қоғамдық институттарына керi әсер ететiн, елдiң даму болашағына айтарлықтай қауiп төндiретiн құбылыс. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы — iс-қимыл сыбайлас жемқорлыққа қарсы iс-қимыл субъектiлерiнiң өз өкiлеттiктерi шегiндегi сыбайлас жемқорлықтың алдын алу, оның iшiнде қоғамда сыбайласжемқорлыққа қарсы мәдениеттi қалыптастыру, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарды жасауға ықпал ететiн себептер мен жағдайларды анықтау және жою жөнiндегi, сондай-ақ сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарды анықтау, жолын кесу, ашу және тергеп-тексеру және олардың салдарларын жою жөнiндегi қызметi. Елiмiзде «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы iс-қимыл туралы» Заң қабылданды. Жемқорлыққа қарсы күресте барлық адамдар заң мен сот алдында тең.

Тимирязев ауданы бойынша мемлекеттiк
кiрiстер басқармасының бас маманы
Н. Жарасбаев

Сыбайлас жемқорлық қоғам қасiретi

Тимирязев ауданы бойынша мемлекеттiк кiрiстер басқармасы Қазақстан Республикасының «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Заңы салық органдарына аса маңызды құжат екенi бiледi. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес Заңын жүзеге асыру мақсатында Қазақстан Республикасының Үкiметi мемлекеттiк бағдарлама жасап оны iске асыру жөнiнде алдағы жылдарға iс шаралар жоспары жасалынғанын ескере отырып сыбайлас жемқорлыққа қарсы мемлекеттiк шаралар ұйымдастыру мемлекетiмiздiң құқықтық, әлеуметтiк, экономикалық саяси дамуы мәселелерiн кең ауқымда шешуге бағытталғандығын анық түсiнедi. Мемлекеттiк бағдарлама «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Заңын орындаудың бiрiңғай механизмiн қалыптастыру, барлық мемлекеттiк органдардың iс әрекеттерiн үйлестiру мен Қазақстанның 2030 жылға дейiнгi даму стратегиясын оның басымдылықтарын iс жүзiне асыру үшiн жасалған.

Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес пен оның мiндеттерiн нақтылау мен шектеу саласында мақсатты бағытталған мемлекеттiк саясат азаматтардың құқықтары мен заңды мүдделерiне, мемлекеттiк қызметкелердiң кәсiби деңгейiнiң өсуiне әсер ететiнi сөзсiз.

Салық iсi күрделi оның жұмысы жоғары дәрежеде ұйымдастырылуы керек. Қазақстан Республикасының «Салық кодексiн» басшылыққа ала отырып бюджетке төленетiн мiндеттi төлемдердi орындауда салық қызметкерлерiне үлкен жауапкершiлiк жүктеледi. Осы жауапкершiлiктi орындау жолында салықшы мамандар бiркелi тәуiр еңбектенiп келедi. Олар мемлекет қаржысын орынсыз шығындауға, салық заңын бұзүға қарсы отырып бюджеттiк жоспарларды орындауда.

Сыбайлас жемқорлықпен күрес көптеген лауазым иелерiнiң заңға қайшы әрекеттерiн әшкерелеп, арам жолмен жинаған мүлкiн қазына қоржынына қайтаруына салық мекемелерiмен бiрлесiп қаржы полициясы жұмыс атқарып келедi. Қаржы полиция қызметкерлерiнiң мiндеттемесiне ел экономикасының қауiпсiздiгiн, мемлекет алдындағы көптеген қаржы мiндеттерi мен бюджетке түсер салық пен түрлi төлемдердi қадағалау, мемлекетке зиян келтiрер экономикалық қылмыстар мен заң бұзушылықтардың жолын кесiп, экономикалық қылмыспен күресуде, халықаралық ынтымақтастықта болу сияқты салмағы батпан жауапкершiлiгi зор мiндеттер жүктеледi. Сондай-ақ қаржы полициясы салық комитетiндегi iшкi тәртiптi реттеп, қызмет бабын терiс пайдалану мен парақорлықтың жолын кесiп отыруға мүдделi.

Тимирязев ауданы бойынша мемлекеттiк
кiрiстер басқармасының бас маманы
Н. Жарасбаев

Қоғам мақсаты сыбайлас жемқорлықпен әрдайм күрес

Елiмiзде сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес мәселелерiн реттейтiн Қазақстан Республикасының Қылмыстық Кодексi, Әкiмшiлiк құқық бұзушылық туралы кодесi, Еңбек кодексi, «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Заңы, Қазақстан Респбуликасы Президентiнiң Жарлығымен бекiтiлген Қазақстан Республикасының мемлекеттiк қызметшiлерiнiң Ар-намыс кодексi негiзгi нормативтiк құқықтық актiлерi болып табылады.

Осы аталған саладағы қабылданған Заңнамалардың басты мақсаты — азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын қорғауға, сыбайлас жемқорлық көрiнiстерiнен туындайтын қауiп қатерден республиканың ұлттық қауiпсiздiгiн қамтамасыз етуге, осыған байланысты құқық бұзушылықтың, қылмыстың алдын алу, анықтау, олардың жолын кесу және ашу, олардың зардаптарын жою және кiнәлiлердi тиiстi жауапқа тартумен қатар, демократиялық негiздердi, мемлекеттiк басқарудағы жариялылық пен бақылауды кеңейтуге халықтың мемлекет пен оның құрылымдарына деген сенiмдерiн нығайтуға, бiлiктi мамандарды мемлекеттiк қызметке кiруге ынталандыруға, мемлекеттiк мiндеттердi атқаратын адамдардың риясыз адалдығы үшiн жағдайлар жасауға бағытталғаны жөнiнде атап өту қажет.

Қазақстан Республиксының «Сыбайлас жемқорлықпен күрес туралы» Заңында сыбайлас жемқорлыққа келесiдей ұғым берiлген: Мемлекеттiк мiндеттердi атқаратын адамдардың, сондай-ақ соларға теңестiрiлген адамдардың лауазымдық өкiлеттiлiгiн және соған байланысты мүмкiндiктерiн пайдалана отырып не мүлiктiк пайда алу үшiн олардың өз өкiлеттiктерiн өзгеше пайдалануы,жеке өзi немесе делдалдар арқылы заңда көзделмеген мүлiктiк игiлiктер мен артықшылықтар алуы, сол сияқты бұл адамдарға жеке және заңды тұлғалардың аталған игiлiктер мен артықшылықтарды құқыққа қарсы беруi арқылы оларды сатып алуы сыбайлас жемқорлық деп ұғынылады.

Тимирязев ауданы бойынша мемлекеттiк
кiрiстер басқармасының бас маманы
Н. Жарасбаев

Азаматтық хал актiлерiн тiркеу туралы мұрағаттық мәлiметтердi түзету

Азаматтық хал актілерін тіркеу туралы мұрағаттық мәліметтерді түзету

«Солтүстiк Қазақстан облысы Тимирязев ауданы әкiмiнiң аппараты» КММ 2018 жылдың маусымынан бастап азаматтарға өздерiнiң жеке мәлiметтерiн тексеру үшiн мұрағаттық акт жазбалары қол жетiмдi болғанын хабарлайды. Мұрағаттық жазбаларда қатенiң болмауын жетi жағдай бойынша тексеруге болады: туу, қайтыс болу, некенi қию, некенi бұзу, бала асырап алу, қыз асырап алу, әке болуды анықтау, ТАӘ өзгерту.

Өзiнiң жеке мәлiметтерiн тексеру тәсiлдерiнiң бiрi — «электрондық үкiмет» порталы, онда азаматтар «жеке кабинетте» өздерiнiң және балаларының жеке мәлiметтерiн тексере алады.

Сәйкес келмеушiлiк анықталған жағдайда азаматтар үшiн түзетуге өтiнiм берудiң үш нұсқасы қарастырылған:

  1. «Электронды үкiмет» порталы арқылы «жеке кабинетте» өтiнiмдi өзi қалдырады (АХАЖ АЖ мәлiметтердi жаңарту бойынша қызмет). Дұрыс емес мәлiметтердi түзету үшiн сканерленген құжаттардың көшiрмелерiн eGov.kz. порталы арқылы жiберу жеткiлiктi. Қызметтi көрсету мерзiмi 1 күндi құрайды, қызмет тегiн көрсетiледi;
  2. «ХҚКО» ақпараттық жүйесi арқылы өтiнiм беруге мүмкiндiктерi бар Мемкорпорация қызметкерлерi арқылы;
  3. тиiстi түзету енгiзу үшiн АХАТ тiркеушi органдарға жүгiну кезiнде.

Осы жұмыс тұрақты түрде жүргiзiлетiн болады.

Сонымен бiрге, азаматтар қағаздағы мәлiметтердi электронды форматқа көшiру кезiнде жiберiлген дұрыс емес мәлiметтердi ғана түзетуге болатынына назар аудару қажет. Қағаз акт жазбаларындағы, азаматтық хал актiлерiн тiркеу туралы куәлiктердегi қателердi заңда белгiленген тәртiпте түзетуге болады.

Бiрыңғай жиынтық төлем

Тимирязев ауданы бойынша кiрiстер басқармасы келесi мәлiметтi жеткiзедi.

«Қазақстан Республикасының кейбiр заңнамалық актiлерiне халықтың жұмыспен қамтылуы мәселелерi бойынша өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу туралы» 2018 жылғы 26 желтоқсандағы №203-VI Қазақстан Республикасының Заңымен 2019 жылдың 1 қаңтарынан бiрыңғай жиынтық төлемнiң енгiзiлуi қарастырылған.

Салық кодексiне енгiзiлген түзетулерге сәйкес, бiр мезгiлде мынадай шарттарға сай келетiн:

  1. бiрыңғай жиынтық төлемдi төлеген;
  2. жалдамалы қызметкерлердiң еңбегiн пайдаланбайтын;
  3. тек қана жеке тұлғаларға қызмет көрсететiн және (немесе) акциздiк өнiмдердi қоспағанда, өзiнiң жеке қосалқы шаруашылығында өндiрген ауыл шаруашылығы өнiмiн тек жеке тұлғаларға ғана өткiзетiн, дара кәсiпкер ретiнде тiркелмей кәсiпкерлiк қызметтi жүзеге асыратын жеке тұлғалар бiрыңғай жиынтық төлемдi (бұдан әрi — БЖТ) төлеушiлер деп танылады.

Осыған байланысты, басқа жеке тұлғаларға қызмет атқаратын және (немесе) жеке қосалқы шаруашылық өнiмдердi өткiзетiн жеке тұлғалар БЖТ төлейдi. Мысалы, егер заңды тұлғаға және (немесе) дара кәсiпкерге қызмет көрсетiлсе, осындай қызметтi көрсететiн жеке тұлғаның — БЖТ қолдануға құқығы жоқ.

Сонымен қатар, бiрқатар шектеулердiң заңнамамен қарастырылғанына назар аударамыз.

БЖТ төлеушiлерi болып мыналар танылмайды:

коммерциялық жылжымайтын мүлiк объектiлерi аумағында, кәсiпкерлiк қызметте пайдаланылатын, оның iшiнде меншiк құқығындағы, жалдау, пайдалану, сенiмгерлiк басқару сауда объектiлерiн қоса алғанда, қызмет түрлерiн жүзеге асыратын тұлғалар;

  1. тұрғын үйдi қоспағанда, мүлiктi жалға (мүлiктiк жалдау) беретiн тұлғалар;
  2. жеке практикамен айналысатын адамдар;
  3. оралмандарды қоспағанда, шетелдiктер және азаматтығы жоқ адамдар;
  4. жеке кәсiпкер ретiнде мемлекеттiк тiркеуi бар адамдар бiрыңғай жиынтық төлемдi төлеушiлер ретiнде танылмайды.

Жеке кәсiпкер ретiнде тiркелген немесе жекеше практикамен айналысатын тұлғалар және стационарлық орындар арқылы қызмет атқаратын (коммерциялық объектiлер — сауда объектiлерi, базарлар және т.б.), (тұрғын үйдi қоспағанда) мүлiктi жалға беретiн тұлғалар БЖТ төлеушiлерi бола алмайды.

Осыдан басқа, БЖТ төлеушiнiң табыс мөлшерi күнтiзбелiк жыл үшiн республикалық бюджет туралы заңда белгiленген және тиiстi қаржы жылының 1 қаңтарындағы айлық есептiк көрсеткiштiң 1 175 еселенген мөлшерiнен аспауы тиiс.

Жеке тұлғалар, бiрыңғай жиынтық төлем жасалған күннен бастап мұндай төлем жүргiзiлген айдың соңғы күнiне дейiн БЖТ төлеушiлер деп танылады.

БЖТ жеке табыс салығының және әлеуметтiк төлемдердiң төленуге жататын сомалары қосылады.

БЖТ мөлшерi — 1 АЕК (республикалық және облыстық маңызы бар қалалар, астана үшiн), 0,5 АЕК — басқа елдi мекендерде құрайды.

Бюджет пен қорлар арасында төлемдердiң бөлiнуi ыңғайлы болу үшiн, бiрыңғай жиынтық төлем банктер немесе банк операцияларының жекелеген түрлерiн жүзеге асыратын ұйымдар арқылы аудару жолымен «Азаматтарға арналған үкiмет» мемлекеттiк корпорациясының шотына бiр төлем тапсырмасымен жалпы сомамен төленуге жатады, ал Азаматтарға арналған үкiмет» мемлекеттiк корпорациясы БЖТ-дi ЖТС-на (бюджетке 10%), әлеуметтiк төлемдер (20% ӘСМҚ), зейнетақы аударымдары (БЖЗҚ — на 30%) және МӘМС-ға аударымдар (ӘМСҚ-на 40%).

БЖТ-мен жеке табыс салығы және әлеуметтiк төлемдер түрiнде төлемдi төлеу, бөлу және аудару, сондай-ақ оларды қайтару Қазақстан Республикасы Үкiметiмен белгiленген тәртiпте жүзеге асырылады.

Осыдан басқа, аталған Заңмен Салық кодексiнiң 683, 687, 694 баптарына өзгерiстер енгiзiлген:

1. Салық кодексiнiң 683 баптың 2 тармақтың 2) тармақшасында арнаулы салық режимi үшiн салықтық кезеңдегi кiрiсi:

  • патент негiзiнде — ең төмен жалақының 300 еселенген мөлшерi 3 528 еселенген айлық есептiк көрсеткiшке өзгертiлдi;
  • оңайлатылған декларация негiзiнде — ең төмен жалақының 2 044 еселенген мөлшерi 24 038 еселенген айлық есептiк көрсеткiшке өзгертiлдi;
  • тiркелген шегерiмдi пайдаланумен — ең төмен жалақының 12 260 еселенген мөлшерi 144 184 еселенген айлық есептiк көрсеткiшке өзгертiлдi;

2. 687 баптың 2 тармағында «2 еселенген, заңды тұлғаларда кемiнде ең төмен жалақының 2,5 еселенген мөлшерiн» сөздерiн «23 еселенген, заңды тұлғаларда кемiнде 29 еселенген айлық есептiк көрсеткiш»;

3. 694 баптың 3 тармағының екiншi бөлiмiнде «ең төмен жалақының 4 еселенген мөлшерi» сөздерi «47 еселенген айлық есептiк көрсеткiш мөлшерi» сөздерiмен өзгертiлдi.

Тимирязев ауданы бойынша мемлекеттiк кiрiстер басқармасы

2019 жылдың 1 қаңтарынан бастап жер салығы бойынша барлық төлемдер «Елдi мекендер жерлерiне салынатын жер салығы» 104302 БСК түсуi керек

Қазақстан Республикасы Қаржы министрiнiң 2018 жылғы 19 желтоқсандағы  №1093 «Қазақстан Республикасы Қаржы министрiнiң кейбiр бұйрықтарына өзгерiстер енгiзу туралы» бұйрығына (Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгiнде 2018 жылдың 20 желтоқсанындағы №17970 санымен тiркелген) сәйкес Қазақстан Республикасының Бiрыңғай бюджеттiк сыныптамасынан 104 309 «Елдi мекендердiң жерлерiне алынатын жер салығын қоспағанда, жер салығы» бюджеттiк сыныптама коды алып тасталынды.

Осылайша, 2019 жылдың 1 қаңтарынан бастап жер салығы бойынша барлық төлемдер «Елдi мекендер жерлерiне салынатын жер салығы» 104302 БСК түсуi керек.

Қазiргi уақытта Комитетпен 104302 және 104309 БСК бойынша бет есептерiн бiрiктiру аяқталды, сонымен қатар 104309 БСК-ын алып тастау бөлiгiнде 700.00 және 701.01 салық есептiлiк нысандарына өзгерiстер енгiзу бойынша жұмыстар жүргiзiлуде.   

Осыған байланысты, Қазақстан Республикасы Қаржы министрiнiң 2018 жылғы 12 ақпандағы №166 «Салық есептiлiгi нысандарын және оны жасау ережелерiн бекiту туралы» бұйрығына өзгерiстер енгiзгенше 700.00, 701.01 салық есептiлiк нысандары бекiтiлген толтыру ережелерiне сәйкес толтырылады, бұл ретте жер салықтарының сомаларын бiрiктiру арқылы 104302 БСК жатқызу техникалық жағынан қарастырылған. 

Тимирязев ауданы бойынша МКБ
Бөлiм басшысы
Д.Қ. Асанов

Терi бұйымдарды таңбалау

2018 жылғы 11 қаңтардан бастап үшiншi елдерден терi бұйымдарын импорттаған кезде, тауарларға арналған декларацияларда көрсетiлген мәлiметтердi мiндеттi түрде көрсете отырып, «импорт» ретiнде терi бұйымдарын таңбалау қажет. 

Сонымен қатар, Бiрлескен бұйрықпен бекiтiлген Пилоттық жобаны iске асыру Қағидаларының 31-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасына ЕАЭО-ға мүше болып табылмайтын мемлекеттердiң аумағынан Тiзбеге енгiзiлген тауарларды әкелген кезде заңды тұлғалар және дара кәсiпкерлер кедендiк рәсiмдерге орналастырғаннан және кедендiк тазартумен байланысты кедендiк операцияларды жасағаннан кейiн көрсетiлген тауарлардың таңбалауын қамтамасыз ететiндiгiн хабарлаймыз. Бұл ретте, заңды тұлғалар мен дара кәсiпкерлер тауарларды кедендiк рәсiммен орналастыру күнiнен бастап күнтiзбелiк 30 (отыз) күн iшiнде Тiзбеге енгiзiлген тауарларды таңбалауды жүзеге асырады.

Сонымен бiрге, Пилоттық жобаны iске асыру Қағидаларының 23-тармағына сәйкес заңды тұлғалар және дара кәсiпкерлер Тiзбеге енгiзiлген тауарларды әкелген кезде кедендiк рәсiмдермен орналастырған және кедендiк тазартумен байланысты кедендiк операцияларды жасаған сәтiнен бастап 2 (екi) жұмыс күнiнен кешiктiрмей СБӨ-де Тапсырысты ресiмдейдi.

ЭҮП-ды өз бетiмен танымал ету үшiн Сiздi көрсетiлген ссылкадағы құжаттармен танысуыңызды сұраймын

https://drive.google.com/drive/folders/18407lXvy1ai7MqKxrspUWfu_DwA5tcR3?usp=sharing

Мұрағат (DOC 1008 Kb)

Мақаланың шыққан күні: 26.09.2017 15:57

Парақтағы соңғы өзгерістер: 03.12.2019 11:44

СҚО Тимирязев ауданының әкiмi
Кеңесов Нұрлан Маратұлы

Маусым 2020
ДсСсСрБсЖмСнЖк
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Подать резюме

Подать резюме

ҚР Әділет министрлігі

Қазақстан Республикасының Әділет Министрлігі Қазақстан Республикасының шекарасынан шығу кезінде кедергілерді болдырмау үшін жеке және заңды тұлғаларға www.adilet.gov.kz сайтында сот актілері бойынша берешегін және Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге шығуға уақытша шектеуін тексеруді ұсынады.

Официальный сайт Президента Республики Казахстан Премьер-министр Казахстана egov.kz Ассамблея народа Казахстана Официальный интернет-ресурс Северо-Казахстанской области IPO ДКБ2020 Алтын сапа Әділет Модернизация пенсионной системы Казконтент Иновационные гранты Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Защита бизнеса СКО Электрондық еңбек биржасы ҚР Қаржы министрлігінің Ішкі мемлекеттік аудит комитетінің ресми интернет-ресурсы 100 жаңа есім Қазақстан Республикасының Дін істері және азаматтық қоғам министрлігіАстана — Ұлы дала елордасы Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігі АҚ ҰК «Kazakh Invest» «БЖЗҚ» АҚ

@2020 Солтүстік Қазақстан облысының Тимирязев ауданы әкімінің ресми интернет-ресурсы

A- A A+