Солтүстік Қазақстан облысының Тимирязев ауданы әкімінің ресми интернет-ресурсы

Нашар көретіндерге арналған нұсқа

Дін

Псевдосәләфи ағымы көсемінің көзқарасы олардың қоғамға тигізген зардаптары

http://haqjoly.kz/2019/05/21/%d0%bf%d1%81 

Икрам Айтаев: «Діни қызмет саласындағы заң мен жаза» тақырыбындағы лекциясы

арқылы haqjoly.kz

10.04.2020

http://haqjoly.kz/2020/04/10/%D0%B8 

«Таблиғи жамағат» ұйымы мүшесінің өкініші

арқылы haqjoly.kz

11.03.2020

http://haqjoly.kz/2020/03/11/%d1%82%d0%b0%d0%b1%d0%bb%d0%b8%d2%93%d0%b8- 

«Мен қателестім»: Сәлафизмді ұстанған ақтөбелік азамат адасқанын айтты

арқылы haqjoly.kz

02.03.2020

http://haqjoly.kz/2020/03/02/%d0%bc%d0%b5%d0%bd-d/ 

Дәстүрлі дінді білмейтіндерге шетелде оқу қауіпті

арқылы haqjoly.kz

24.02.2020

http://haqjoly.kz/2020/02/24/%d0%b4%d3% 

Жат ағымға алданғандар абақтыда

арқылы haqjoly.kz

20.02.2020

http://haqjoly.kz/2020/02/20/%D0%B6%D0%B 

Ақиқат: адасқанның ақыры

арқылы haqjoly.kz

17.02.2020

http://haqjoly.kz/2020/02/17/%d0%b0%d2%9b% 

«Салафизм батпақ сияқты, кірсең шығу қиын»: намазхан жігіттің мұңы (ZIP 62 Kb)

Діннен адастыратын ағымдар...

https://www.facebook.com 

ДІНИ САНА ҚАЛАЙ ҚАЛЫПТАСАДЫ?

https://www.facebook.com 

СӘЛӘФИЛЕРГЕ НАСИХАТ / ПСЕВДОСӘЛӘФИЛІК БАҒЫТ ҰСТАНҒАН ЖАННЫҢ ӨКІНІШІ

https://www.youtube.com 

Қазақстанда адам ұрлаумен айналысқан салафиттердің көздегені не? (ZIP 15 Kb)

Олар хақтың нақ жолынан алыс (ZIP 45 Kb)

Діни радикализммен күрестегі ақпараттық жұмыстардың маңызы (ZIP 20 Kb)

Исламда вакцинаны қолдануға бола ма? (ZIP 19 Kb)

Дәстүрлі емес исламдық ағымдардың ерекшеліктері мен зардаптары қандай? (ZIP 111 Kb)

Қазақстанда адам ұрлаумен айналысқан салафиттердiң көздегенi не? (ZIP 19 Kb)

Д. Абаев: «Алғыс айту» күні – бірлік пен мейірімділік мерекесі (ZIP 102 Kb)

Дәстүрлі емес исламдық ағымдардың ерекшеліктері мен зардаптары қандай? (ZIP 16 Kb)

Ислам дiнiнде такфиризм

https://www.facebook.com/100020970877298/videos/486629385379420/?id=10001 

Салафия тiке бағыт

https://www.facebook.com/100020970877298/videos/484023462306679/?id=1000160 

Абай «Өз сөзiм — өзiмдiкi» немесе Хакiм рухымен (ZIP 68 Kb)

Қара жамылғандар адамды дiннен бездiруде (ZIP 76 Kb)

Псевдосәләфизм ағымының өкiлдерi есiрткiмен әуестене ме? (ZIP 11 Kb)

Фанатизм — дәстүрлi дiннiң қас жауы (ZIP 22 Kb)

«Дiнi бар да, ұлты жоқ» жандар ел тұтастығына қатер төндiредi

«Дiнi бар да, ұлты жоқ» жандар ел тұтастығына қатер төндiредi

«Дiнi бар да, ұлты жоқ, сақалы бар да, мұрты жоқ. Теке сақал, қырма мұрт, елдiң түбiне сол жетер». Асыл дiннiң атын жамылып, түрлi ағымға байланған қандастарымыздың қатары көбейген сайын әулие Мәшһүр Жүсiптiң осы бiр ауыз сөзi бүтiн бiр ұлт тағдырын таразыға тартып тұрғандай көрiнедi. Ықылым заманнан берi дiн мен дәстүрдiң арасына сына қағып көрмеген Алаш баласы ала тайдай бүлiнетiндей не күн туды басына? Жоқ әлде, салтта — сабақтастық, дәстүрде жалғастық барын қаперiмiзден шығарып алғанымыз ба?

Ауылдағы ақсақалға аман­даса барып, «Қашаннан берi мұсыл­мансыз?» десеңiз, «Әлiм­сақтан берi мұсыл­ман­мын» деп қысқа қайы­рар едi. Бүгiнде осы «әлiм­сақ» сөзiн «көнеден, ертеден» деп ұғына­мыз. Ол да ақи­қат. Бiрақ «әлiм­сақтың» тамыры одан да тереңде жатқанын бiлген абзал. Әсiлiнде «әлiмсақ» сөзi алдымен «әлмисақ», оған дейiн «ми­сақ» болғанын бiреу бiлсе, бiреу бiле бермейдi. Мисақ — адам мен Алла арасындағы алғаш­қы ант. Яғни, дана халқы­мыз есте жоқ ескi заманнан берi мұсылман екенiмiздi ескертiп қояды.

Биыл мәдени құндылық­та­рымыздың мәйегiне айналған Тоныкөк ескерткiшiнiң 1300 жылдығы UNESCO көлемiнде атап өтiлмек. Бiр кездерi Орхон мен Енисей өзендерi алқабынан табылған таңбалы таста тарлан тарихымыздың тамыры лүпiлдейдi. Түбi бiр түркi ха­лық­тарының төл мерейi бұл. Елтерiс пен Бiлге қағандарға кеңесшi болған Тоныкөк баба­мыз­дың дария-даналығы бүгiнгi ұрпаққа бүтiн бiр алып тас, ең­се­лi ескерткiш болып жеткен.

Өрлiгiмiз бен ерлiгiмiзге осын­­дай таңбалы тастар мен жақ­пардағы жазулар куә! Бiлге қаған қашап қалдырған бiр ауыз сөзiнде «Ей, Түрiк! Жоғарыда аспан құламай, төмендегi жер тесiлмей, сенiң мемлекетiңдi, әдетiңдi кiм жоя алады?!» дейдi. Бұл жерде «әдет» деп отырғаны сан ғасырмен сабақтас әдет-ғұрпымыз, салт-дәстүрiмiз. Соны жоятындар ұлты мен салтынан безiнген, жат ағымның жетегiнде жүргендер болса керек. Осы қатардағылар «Аспан құламай, жер тесiлмей», өзгенiң айтағына ерiп, төл мемлекетiнiң  қауiпсiздiгiне сына қағатынын бiлсешi.

Бүлдiргi ағымдардың уағы­зына ден қойып, айдың-күннiң ама­нында бейбiт өмiрден безi­нiп, отбасын оққа байлағандар аз болмай отыр. Бiр ғана мысал, «Жусан» операция­сы ар­қылы Сириядан Отаны­на орал­ған Жанна есiмдi қанда­сы­мыз Таяу Шығыста өткiзген 5 жыл­да небiр сұмдықтың куәсi бол­ғанын айтады.

«Аяғым ауыр кезде күйеуiме туған топырағыма оралғым ке­ле­тiнiн жеткiздiм. Ол бас тартты. Өзiм кетсем де, баламды тас­тап кетудi талап еттi. Өзi бол­са осы жақта өлуге бекiгенiн айт­­­ты. Ақыры солай болды да. Таяу Шы­ғысқа алғаш табан тiрегенi­мiзде бәрi әдемi көрiн­дi. Дүние-мүлкi бар баспана­мыз болды. Ештемеден тарық­па­дық. Әйел адам болған соң, қызық­қанымды жасырмаймын. Жақсы жағдайды кiм жатсынсын? Ке­йiн, Ракка қаласында болған кез­де небiр қуыстармен жүруге тура келдi. Ол жерде адам­дар­дың бастары iлiнiп тұрды. Соны көрiп қатты жыладым», дейдi отан­дасымыз.

Ұлтқа төнген алапат қасiрет бұл! Әйт­пегенде, атты әскерi ал­ты құр­лық билеушiлерiнiң түн ұй­қы­сын қашырған бағзы бабаларымыз — түркiлердiң қаһарынан үрiкпеген ұлт пен ұлыс кемде-кем жер бетiнде. Махмұд Қаш­қари «Диуани лұғат ат-түрiк» еңбегiнде: «Ұлы Тәңiр айтады: «Менiң бiр тайпа қосыным бар. Оларды «Түрiк» деп атап, Күн­шығ­ысқа қоныстандырдым. Бiр ұлыс­қа ашуланып, назалан­сам түрiктердi соларға қарсы сала­мын» дейдi. Осы ойын жал­ғас­тырып: «Түрiктер — көрiк­тi, өңдерi ұнамды, жүздерi ме­йi­рiмдi, әдептi, үлкендердi құрметтей бiлетiн кiшiпейiл, уәделерiне  берiк тұратын мәрт…» дегенi тағы бар.

«Жүздерi мейiрiмдi, әдеп­тi, үлкендердi құрметтей бiле­тiн кiшiпейiл, уәделерiне берiк тұратын мәрт». Мұсыл­ман­дықтың мұраты да, негiзгi қағи­даты осы емес пе? Әкенiң қаны, ананың сүтiмен сiңген дара қасиет келе-келе салт-сана­мызға айналды. Әдет-ғұрып бо­лып қалыптасты. Көнекөз қария­лардың осыны меңзеп, «әлiм­сақтан мұсылманбыз» деуiнiң астарлы ақиқаты — мiне сол!

М. Қашқаридың сөзi­не кү­­мән­данбас үшiн түркi­лер тұр­ғысындағы хадистер­дi қазба­лап көрейiк.Байқағаны­мыздай, бiр емес бiрнеше хадис-шариф бар екен. Соның бiрiнде Пайғамбар (с.ғ.с) хадистерiн сақтаушы сахаба Әбу Хурайра былай дедi: Алла Елшiсi (оған Алланың игiлiгi мен сәлемi болсын) айтты: «Сендер қысық көздi, қызыл шырайлы, таңқы мұрынды, бет-жүздерi қабат-қабат терi қапталған қал­қан тәрiздi түрiктермен соғыс­па­йынша қиямет-қайым болмайды. Сондай-ақ сендер аяқтарына жүннен киген бiр қауыммен соғыспайынша қиямет болмайды» (Сахих әл-Бұхари). Ендi бiр сөздерiнде Пайғамбарымыз (с.ғ.с): «Өлкенi (дұшпандарға қар­сы) қорғаудың күшi онға бөлiнедi: Оның тоғызы түркi­лерге, қалғаны өзге ұлттарға берiл­дi» (ат-Табари). «Түрiктер сiзге тис­пейiнше байқаңыз, сiздер де түрiк­терге тиiспеңiз. Өйткенi Алла­ның үмбетке берген бұл мүлкi (байлық) мен сал­танатын алғаш болып Қан­тураұлдары тартып алады» (ат-Табарани) дей­дi.

Пайғамбарымыз (с.ғ.с) түр­кi халқымен соғыспай, олар­ды жақын тартуының бiр мәнi Тәңiрiнiң «Күншығысқа қоныс­тандырған қосынының» өмiр-салты, әдет-ғұрпы мұсыл­ман­дық қағидаттармен әу бастан-ақ ұштасып жатқанын аңғарт­са керек. Әйтпегенде, Жер-Ана төсiнде түркiлерден өзге ұлт пен ұлыс аз ба? Жоқ! Қасиеттi Құранда Алла Тағала: «Әй адам баласы! Шүбәсыз сендердi бiр ер, бiр әйелден (Адам, Хауа­дан) жараттық. Сондай-ақ бiр-бiрiңдi тануларың үшiн сен­дердi ұлттар, рулар қылдық. Шы­нын­да Алланың қасында ең ар­дақтыларың тақуаларың. Шәксiз Алла толық бiлушi, әр нәрседен хабар алушы» (Һужурат сүресi, 13-аят) деген едi.

Ұлт пен ұғым. Дiн мен дәс­түр. Осы­нау төрт сөздiң төр­кiнiн түсiнiп, ел игiлiгiне айнал­дыру да оңайға соққан жоқ. Әр ха­лық­тың өз дүниетанымы, төл түсi­нiгi, үкiлеген ұстанымы бар. Сонда қайтпек керек? Барлық халық, мәселен, бiр ғана араб ұлтының дүние­танымымен өмiр сүретiн болса Жаратқанның «бiр-бiрiңдi тануларың үшiн сендердi ұлттар, рулар қылдық» дегенiн қайда қоямыз? Олай болуы да мүмкiн емес едi. Сондықтан әр ұлт­­тың әдет-ғұрпы ескерiлуi ке­рек-тi. Олардың тек өзiне ғана тән тариқаты қажет болды. Тари­қат, шариғат сөздерi араб тiл­iнен тәржiмалағанда «жол» мағына­сын бередi. Ендеше, әр халықтың өз жолы бар.  

Қазақстан Мұсылмандары дiни басқармасы шығарған «Дiн мен дәстүр» кiтабында «Мұсыл­ман шариғатында адамдардың еркiне қалдырған мубах яки ерiктi iстерi бар. Мысалы, той­лар­ды, мейрамдарды өткiзу жол­дары, салт-жоралғылары әр­бiр халықта әркелкi. Олар­дың бәрiн шариғатқа сай кел­мейдi деп айтуға болмайды» делiнедi. Ендеше, келiннiң бетiн ашу, домбыра шерту, өмiр­ден озған адам­ның жетiсiн, қыр­қын, жылын беру шариғатта бол­мағанымен, «ерiк­тi iстер» деп қабылдауға бола­ды. Осы кiтапта айтылғандай «Ұлт­тық ерекшелiктерге, тiлдiк ерек­­ше­лiктерге қарсы шығу, олар­ды дәл арабтардыкiндей ету­ге тырысу барып тұрған надандық».

Мәселен, қазақ халқы жетi атаға жетпей қыз алыспайды. Дана халқымыздың қасиетi де, келер ұрпағына жеткiзген өсиетi де осы. Алтай мен Атыраудың, Арқа мен Алатаудың арасында қыз алысып, қыз берiскен құ­дан­далығымыздың арқасында тiлiмiз бүлiнбей, салтымыз сар­қылмай келедi. Ардақ тұтқан әдет-ғұрпымыз да, дiни сабақ­тастық та осылай сақталды.

Қазақ халқы үшiн қатаң қағида, қастерлi ұғым — өзге ұлт­тарға тән емес. Сол сияқты, өз­ге халықтардың да дара дәстүрi бiз үшiн адамгершiлiктiң өлшемi болған жоқ. Дiн ортақ бол­ғанымен, сан түрлi салт, әл­де­неше әдет-ғұрып бар. «Салт-дәстүрiн ел бұзбас, уәде-сер­тiн ер бұзбас» дейдi қазақ жұрты.  Ен­деше, бiр халықты бiр халық­тан ерек­шелейтiн дiн емес, дәс­түр болғаны ғой.

Бұл күнi қазақ қоғамында айрандай ұйыған ұлттың iргесiн сөгiп, iрiткi салғысы келген уаххаби-салафилер қатары көбейiп барады. Өкiнiштiсi сол, осы сор-соқпақта сандалғандардың басым-көпшiлiгi — жастар. Араб дәстүрiндемiз деп байбалам салып, қазақтың өзiне ғана тән болмысын бүлдiрiп әлек. М. Жүсiп айтқандай, «Дiнi бар да, ұлты жоқ»! «Елдiң түбiне солар» жет­песе екен деймiз. Деймiз де, қазақы наным-сенiмi жоғалған адамды қазақ деу­ге қалай аузымыз барады? Сақ­тардың салтын, ғұндардың ғұр­пын, түркiлердiң таным-түсiнi­гiн ұстанған ұлт емес пе едiк? Қазақ ұғымы тарих сахнасы­нан бiржолата жойылып кетпеу үшiн де жастарымыз­ды, дара дәстүрiмiздi көздiң қара­шы­ғындай қорғау керегiн ұғынар кез келдi. «Ең мықты заң­дар ха­лық­тың дәстүрлерi» (Кон­фу­­ций) екенiн ұрпақ құлағына құю­дың маңыздылығы күшейдi.

Шәкәрiм Құдайбердiұлы: «Қазақтың түп атасы — батыр Түрiк, «Арабсың» деген сөздiң түбi шiрiк. «Пәленше сахаба­ның затысың» деп, Алдаған дiн жа­мылған өңкей жүлiк» деп толғайды. Жат ағымның жете­гiнде кеткендер араб емес, түбi­мiз — түрiк, қанымыз — қазақ еке­нiн осыдан-ақ ұғынар едi. Себебi дiн — дiңгек дегенiмiзбен, салт-дәстүрден аулақтаған болса, ол да «ұстай бiлсең — қасиетiң, ұстай бiлмесең — қасiретiң»…

Рауан Қабидолдин
Egemen Qazaqstan

Салафизм «ұлт» ұғымын жоққа шығарады (ZIP 145 Kb)

Салафизммен күрес қаншалықты тиiмдi жүргiзiлуде? (Сауалнама) (ZIP 335 Kb)

Салафилер неге жауапкершiлiктен жұрдай? (ZIP 50 Kb)

Ашық хат. Салафизм — экстремизм деп танылсын! (ZIP 193 Kb)

Салафизм − заман залалы (ZIP 47 Kb)

Салафизм — бидғат жол (ZIP 42 Kb)

Ғарифолла Есiм. «Салафилер дәстүрдi дұрыс танымайды» (ZIP 57 Kb)

Бiзге араб болудың қажетi жоқ (ZIP 37 Kb)

Айдос Сарым: «Дәстүрлi емес дiни ағымдар — қауiпсiздiкке төнген қатер» (ZIP 32 Kb)

Зайырлылық және жоғары руханият — дәстүрлi таным негiзi (ZIP 11 Kb)

Айнұр Әбдiрәсiлқызы: салафилiк ағым өкiлдерiнiң мақсаты не? (ZIP 11 Kb)

Досай Кенжетай: зайырлы мемлекетте заң талаптары орындалуы тиiс (ZIP 8 Kb)

Кеңшiлiк тышхан: заңды дiнге қарсы жол деп түсiнуге болмайды (ZIP 7 Kb)

Қазақстанда дiни бiлiм алу — дұрыс таңдау (ZIP 6 Kb)

Ұлттық сананы қалай қалыптастырамыз? (ZIP 6 Kb)

Аудан дiндерiнiң бiрлетсiгi бойынша қысқаша ақпарат

Тимирязев ауданында екi дiндер бiрлестiгi бар:

1. Республикалық ислам дiни бiрлестiктiң филиалы «Қазақстан мұсылманының рухани басқармасы» «Тимирязев» аудандық мешiтi.

Пән және жергiлiктi дiни филиалдың қызметiнiң мақсаты: Құдыреттi Аллахтың сөзiнен тiрiлтушi-жаратушы мұсылманының ислам сенiмнiң бiрлiгiне себеп болған. Дiнге сенушi бағыт — Ханафит мазғаба исламы. Аудандық мешiттiң бастығымен молда Шоқан Сәдуақасұлы Ташев болып табылады.

2. Жергiлiктi православиелiк дiни бiрлестiк ұлыақырет Солунсков Димитрий пiрәдарының Петропавлдық және Булаев епархиялары храмына кiрiсi. Пән және жергiлiктi дiни филиалдың қызметiнiң мақсаты: Дiни еркiндiк құқығының жүзеге асуы және Христиандық православиелiк сенiм тарату.

Шымкенттiк және Ақмола епархиясының А. Елевферия кiрiсiмен 2010 жылдың 1 қазанының №186 бұйрығымен монастырь бастығы мiндетiне Кайдаш Евгением Васильевич бекiтiлдi.

«Iшкi саясат бөлiмi» ММ

Дiни бiрлетсiктiң басшылары туралы деректер, бөлiмшелер

Діни бірлестіктің атауы, филиалдың Тіркеу № Мекен-жайы, діни бірлестіктің орналасқан жері Діни бірлестіктің бастығының Т.А.Ә. Күні және туған жері Білім (зайырлы және рухани), қандай оқу мектеп және қашан бітірді Үйдің мекенжайы, контактілі телефондар
1 2 3 4 5 6 7 8
1 Мұсылман діни бірлестік: «Қазақстанның мұсылманының рухани басқармасының филиалы» Куәлік 080541010827,
Регистрациялық нөмір 1745-1948-Ф-л, 18.09.2012 ж.
СҚО, Тимирязев селосының, Тимирязев ауданы, Жеңіс көшесі, 2А. Аудандық мешіттің имамы
Пиримқұлов Ақан Тагайбар ұлы
Туған жері: СҚО, Петропавл қаласы, 07.12.1981 ж. Жоғарғы рухани, Қазақстан мұсылмандары діни басқармасы жанындағы Қазақстан Республикасы имамдарының білімін жетілдіру ислам институты, 2009 ж. СҚО, Тимирязев селосы, Тимирязев ауданы,
Северная 5 көшесі, үй. тел.: 8-715-2-14-90 сот.: 87751812120
2 Киелі ұлыақырет Солунск Димитрийдың кірісі Куәлік 100440022957,
Регистрациялық нөмір 10998-1948-РО, 25.09.2012 ж.
СҚО, Тимирязев селосы, Тимирязев ауданы, Женіс көшесі, 2А. Кайдаш Евгений Васильевич — иерей Петропавл қаласы, 1974 жыл 12 сәуір 1991 ж. — ПТУ-11 кәсіби техникалық училищесі,
Шымкенттік және Ақмола епархиясының А. Елевферия кірісімен 2010 жылдың 1 қазанының №186 бұйрығымен монастырь бастығы міндетіне Кайдаш Евгением Васильевич бекітілді
Шал акын
ауданы, Сергеевка қаласы,
сот.: 87053365307

Дiни ғибадаттың нысандары туралы

Ғибадаттың нысанының, ғимараттың атауы Діни бірлестіктің атауы, нешінші ғибадаттың нысаны қарайды (ДБ басшысының Т.А.Ә., контактілі телефондар) Регистрация күні және ғибадат нысанының, ғимараттар Пайдалану құқығы Жердің телімінің меншік иесі туралы деректерлер, пейілді ғибадаттың нешіншіденысаны (Т.А.Ә. мекенжай және заңды немесе жеке беттің атауы, контактілі телефондар) Ғибадаттың нысанының құрылысының түбі (сату-сатып-алу, сыйға тарт-, және басқада. нормативтік актілері) Мекенжай, ғибадаттың нысанының, ғимараттың орналасқан жері
Жердің телімінің ауданы Шіркеу діни қауымы қандай санына ғибадаттың ғимараты өлшеулі
1 2 3 4 5 6 7 8 9
  Тимирязев ауданының мешіті Мұсылман діни бірлестік: «Қазақстанның мұсылманының рухани басқармасының филиалы» 1745-1948 Ф-л
18.09.2012 ж.
Жерді пайдалану Мезгілдіктің өтемелі Корпоративтік қор «Тимирязев ауданның әлеуметтік құрылымының жақсартуы және Сүйеніштің және қолғабыстың қоры» 2007 жылғы 19 шілдедегі Тимирязев ауылдық округінің әкімінің №49 шешімі, 2008 жылдағы 18 желтоқсандағы №79 шешімінен 0,5625 га 200
  Тимирязев селосы Шіркеу Солунск Димитрийдің Ұлыақырет Пірәдарының кірісі 10998-1948-РО
25.09.2012 ж.
Жерді пайдалану Мезгілдіктің өтемелі 100

Дiнге сену еркiндiгiнiң және дiни бiрлестiктерде заңнаманың бұзушылықтары деректерi туралы мәлiмет

Құқық бұзушылық, мамандық, істеу жері және уақыты Құқық бұзышылық істеу беті Орган, қықбұзушылықтың айқындары Жауапкершілік, шара қолдану (адм. Жаза жіне т.б.) Ескертпе
1 2 3 4 5 6
  Тимирязев ауданында Құқықбұзушылықтар тіркелмеген - - - -

Мақаланың шыққан күні: 26.09.2017 17:07

Парақтағы соңғы өзгерістер: 05.05.2020 22:06

СҚО Тимирязев ауданының әкiмi
Кеңесов Нұрлан Маратұлы

Маусым 2020
ДсСсСрБсЖмСнЖк
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Подать резюме

Подать резюме

ҚР Әділет министрлігі

Қазақстан Республикасының Әділет Министрлігі Қазақстан Республикасының шекарасынан шығу кезінде кедергілерді болдырмау үшін жеке және заңды тұлғаларға www.adilet.gov.kz сайтында сот актілері бойынша берешегін және Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге шығуға уақытша шектеуін тексеруді ұсынады.

Официальный сайт Президента Республики Казахстан Премьер-министр Казахстана egov.kz Ассамблея народа Казахстана Официальный интернет-ресурс Северо-Казахстанской области IPO ДКБ2020 Алтын сапа Әділет Модернизация пенсионной системы Казконтент Иновационные гранты Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Защита бизнеса СКО Электрондық еңбек биржасы ҚР Қаржы министрлігінің Ішкі мемлекеттік аудит комитетінің ресми интернет-ресурсы 100 жаңа есім Қазақстан Республикасының Дін істері және азаматтық қоғам министрлігіАстана — Ұлы дала елордасы Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігі АҚ ҰК «Kazakh Invest» «БЖЗҚ» АҚ

@2020 Солтүстік Қазақстан облысының Тимирязев ауданы әкімінің ресми интернет-ресурсы

A- A A+